OFERTA

Organizacja

Koncertów / Tras koncertowych


Vega Management to agencja z ogromnym doświadczeniem w organizacji koncertów i tras koncertowych. Współpracujemy od wielu lat z największymi gwiazdami polskiej sceny muzycznej. Zajmujemy się kompleksową obsługą gwiazd, logistyką, transportem, oświetleniem, nagłośnieniem oraz realizacją efektów specjalnych.

Organizacja

Konferencji i spotkań biznesowych:


Dobra realizacja konferencji i spotkań biznesowych to klucz do sukcesu w biznesie. Vega Management pomoże Ci wywrzeć świetne pierwsze wrażenie na swoich kontrahentach oraz klientach. Sprzęt konferencyjny, nagłośnienie, mobilne bary, hostessy – to wszystko jest w Twoim zasięgu.

Organizacja

Gali i jubileuszy:


Z myślą o wyjątkowych wydarzeniach jakimi są gale i jubileusze przygotowaliśmy ofertę specjalną. Manager przygotuje szczegółowy plan wydarzenia w oparciu o otrzymane informacje, a cały sztab specjalistów zajmie się organizacją wydarzenia od strony technicznej. W skład oferty organizacji gal i jubileuszy wchodzi: logistyka, katering, nagłośnienie, oświetlenie oraz organizacja wszelkich atrakcji dodatkowych.

Organizacja

Pikników


Jedną z gałęzi naszej działalności jest organizacja imprez oraz pikników rodzinnych. Dzień Dziecka, urodziny czy jakiekolwiek inne przyjęcie dla bliskich, zwłaszcza tych najmłodszych, to wyjątkowe przedsięwzięcie. Aby wszystko wypadło idealnie i na długo zapisało się w pamięci gości warto skorzystać z usług doświadczonych dekoratorów, animatorów oraz dźwiękowców, którzy nie zapomną o najważniejszych szczegółach w ferworze intensywnych przygotowań.

Organizacja

Imprez masowych


Organizacja masowych imprez plenerowych dla miast to duże i odpowiedzialne przedsięwzięcie. Ogromna publiczność, często ciężkie warunki oświetleniowe i akustyczne, skomplikowane procedury prawne… To tylko niektóre z utrudnień, jakie czekają na organizatorów takich eventów. Na szczęście Vega Management to zespół profesjonalistów, którzy doskonale wiedzą jak poradzić sobie w takich sytuacjach i dopiąć wszystko na ostatni guzik. Dysponujemy przy tym dużą bazą sprawdzonych firm z branży eventowej, z którymi stale współpracujemy i na których zawsze możemy polegać.

Organizacja

Teambuilding


Teambuilding to wyjątkowo istotna część życia każdej firmy czy korporacji. Zgrany i zaprzyjaźniony zespół pracowników to przecież najlepsza droga do sukcesu. Organizowane przez nas imprezy i wyjazdy integracyjne cieszą się niezwykłym zainteresowaniem, pozwalają poznać grupie mocne strony swoich współpracowników, bawiąc się przy tym doskonale. Kompleksowe przygotowanie, od logistyki, zakwaterowania aż po dobór odpowiednich atrakcji i rozrywek.

Organizacja

Bankietów firmowych


Wystawne bankiety firmowe są bardzo doceniane, zarówno przez pracowników, jak i kontrahentów. Vega Management słynie z kompleksowej organizacji tego typu imprez. Zajmiemy się wyborem lokalizacji, zorganizowaniem atrakcji, nagłośnienia, DJ-ów czy zespołów coverowych, zapewniamy atrakcyjne hostessy. Wszystko to, by goście poczuli się wyjątkowo docenieni i bawili się świetnie.

Organizacja

Prezentacji samochodów


Prezentacje nowych modeli samochodów w salonach to bardzo ważna cześć marketingu wpływająca bezpośrednio na zainteresowanie klientów. Vega Management posiada doświadczenie we współpracy z koncernami motoryzacyjnymi oraz salonami sprzedaży, dzięki czemu prezentacje organizowane z naszym udziałem są wyjątkowo atrakcyjne dla dziennikarzy oraz potencjalnych nabywców. Gra świateł, atrakcyjne dekoracje, interesujący pokaz możliwości i funkcji samochodu, piękne hostessy – tak właśnie wyobrażamy sobie idealną prezentację!

Napisz do nas


KONTAKT